Followers

Thursday, January 6, 2011

Rindu....rindu....dengan aktiviti silat..........

ni pic masa lepas raptai kat tasik titiwangsa


    Rindunya masa ni...emmm dah lama tak buat latihan silat...kalau rindu,tengok pic lama masa study kat Kuantan dulu..dulu bley aktif sekarang tak dapat nak aktif lagi...hubby tak bagi aktif...ciannye kat aku...kalau nak ikut perkembangan silat kena lah tengok website silat...emm..kekawan yang lain pun tak dapat nak contact coz dah hilang nombor telefon...huhuhu...tapi alhamdullillah walaupun tak dapat nak aktif masih bley wat latihan secara 'shadow'..oklah tu...sekurang2nya masih bley tau perkembangan terkini seperti kejayaan yang telah dilakar oleh persatuan sungguh membanggakan dan alhamdullillah semua menerpa kejayaan dan mencapai kegemilangan...
    Tahun 2010 melakar kejayaan tersendiri PROGRAM CABARAN 1 DALAM 10,000 SILAT CEKAK HANAFI dan hadiah yang sungguh bermakna tidak lain tidak bukan kemenangan kes fitnah terhadap YM Tuan Syeikh Hj Md. Radzi bin Ustaz Hj Hanafi Al-Qadhi...Alhamdullillah kebenaran berpihak pada yang benar....

1 comment:

  1. as salam.......harap masih ingat lagi pada saya.....kadang2 kite terbatas dengan keadaan..... saya pun lama gak x wat xtvt silat lepas abis dip 2005....tp sekarang saya lepas 2009 saya aktif lek kat kawasan tmpt tgl saya......rasa bahgia sagat dapat bersilat semula.......kalau nak tahu sape je yg aktiv hanya saya dan faizal ydp shahputra dulu.....

    ReplyDelete